Tellimisinfo

Kuidas osta?
Tooteid saad tellida külaliskliendina või enne ostu kliendiks registreerides.

Kui esitad tellimuse kasutajaks registreerimata, ei salvestu Sinu andmeid meie andmebaasis.
Kui soovid kasutada eeliseid, mis kaasnevad Beebipood.ee kliendiks registreerimisega,

saad kiirelt ja mugavalt enne ostu sooritamist konto luua.
Konto loomisel on mitu eelist:
*  Säästad tavahindadest alati 2% kuni 10% ja näed soodsamaid hindasid ostu vormistades
*  Näed oma tellimuste staatust ja ajalugu
*  Vormistad tellimused kiirelt ja mugavalt, kuna andmed on aadressraamatus salvestatud
*  Saad lisada tootekommentaare ja märgistada lemmiktooteid
NB! Kontol tuleb luua enne tellimuse vormistamist, et juba esimesele ostule rakenduks kliendisoodustus!
Registreerimisel küsime vaid neid andmeid, mis on tellimuse täitmiseks vajalikud.
Käsitleme isikuandmeid konfidentsiaalsena ja avaldame kolmandale osapoolele vaid juhul,
kui see on vajalik kauba kättetoimetamiseks või seadusega ettenähtud juhul.  

Tellimine
Vali tootevalikust meelepärane toode ning vajadusel määra rippmenüüst:
tootevärvus, suurus või mõni muu lisaomadus, mis on alati värgitud ära * tärniga.

Suurema tootefoto vaatamiseks kliki pildile.
Märgi sobiv kogus ja lisa toode Ostukorvi.
Toote Ostukorvi lisamine ei kohusta Sind ostma.
Ostukorvis saate tellitavate kaupade kogust muuta, tooteid eemaldada või minna tagasi poodi ostlema.
Ostukorvis on võimlaik kasutada ka beebipood.ee'st ostetud kinkekaarte
märkides kinkekaardi koodi väljale "ALLAHINDLUSE KOODID".
Ostu kinnitamiseks klikkige „VORMISTA OST“ nupule, kust liigute juba edasi tellimust kinnitama. 
Tellimust kinnitades tuleb ära täita 
*tärniga märgitud väljad. 
Valida saate ka erinevate tarneviiside vahel, kas OSC kuller või SmartPost. 
Ostu eest tasumiseks pakume Teile erinevaid makseviise; 
tasumine pangalinkide kaudu (Swedbank, SEB, Nordea, LHV, Krediidipank, Danske Bank),
tasumine krediitkaardiga, e-arvega, tasumine PayPal'ga, LIISI järelmaks või sularahas kullerile.
Ennem osti kinnitamist saate lisada veel omapoolseid kommentaare väljale "Märkused".
Kontrolli üle oma tellimus ja andmed ning kliki nupule "Esita tellimus".
Pärast kinnitamist saabub Teie e-mailile automaatne kinnitus ostu vormistamise kohta.
(soovitame kontrollida eelnevalt üle tellimusse sisestatud e-maili aadress)

Tarneaeg
Orienteeruv tarneaeg on kirjas toodete kirjelduses, kuid täpse tarneaja teatame Teile telefoni või e-maili teel.

Kauba tagastamine
Tellijal on õigus taganeda Tellimusest ja tagastada tellitud kaup 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest alates.
Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud ja peab tagastamisel olema originaalpakendis
koos kõikide markeeringutega. Kui tagastatav kaup või müügipakend on rikutud, 
tuleb tellijal kompenseerida kauba väärtuse vähenemine. 
Palume Teil tootepakendid avada ettevaatlikult ja kahjustamata, et tagada kaubast taganemise õigus. 
Kauba olulise rikkumise korral on meil õigus tagastatud tootest keelduda.
Kauba tagastamiseks peate saatma meile kirjalikult vastavasisulise teate, mis peab sisaldama: 
tellija nime ja arvelduskonto numbrit, arve kuupäeva ning aadressi, tagastatavate toodete nimetust 
ning tagastatavate toodete asukohta. Kauba tagastamisega seonduva otsese kulu kannab Klient
kui kaup või müügipakend on rikutud, v.a. juhul kui Klient ise toob kauba meie Tallinna lattu
või kullerfirma lattu Kalmistu tee 26F (OSC Transport OÜ).
Kauba tagastamisega seonduva kulu kannab beebipood.ee juhul, kui kaup on kahjustustega, 
mida polnud välisel vaatlusel võimalik tuvastada ning mis pole tekkinud pakendi avamisel 
või kui kaup ei vasta Kliendi tellimuses olevale tootele (vale toode). 
Kui tagastatav kaup on jõudnud meieni, siis kanname Kliendile raha tagasi 

sh ka juba kliendi poolt tasutud postikulud ja seda hiljemalt 
14 päeva jooksul alates avalduse esitamist. 

Pretensiooni esitamine
Toote nõuetele mittevastavuse korral on Kliendil õigus esitadada pretensioone 

kaks aastat alates kauba kättesaamise hetkest.  
Sellest kuue esimese kuu jooksul tekkinud defekti puhul eeldame, et see oli olemas ostmise momendil 
ning defekti iseloomu selgitab välja meie ekspert.
Defekti ilmnemisel palume saata kirjalik teade aadressile info@beebipood.ee 
Teade peab sisaldama, tellija nime ja kontaktandmeid, tellimuse ja arve numbrit, 
kaebuse esitamise kuupäeva, tagastatava toode nimetust 
ning ilmnenud defekti kirjeldust koos fotodega. 
Teade peab olema saadetud mitte hiljem, kui kahe kuu jooksul peale defekti avastamist. 
Kui klient nimetatud tähtaja jooksul vastavasisulist teadet ei esita 
kaob õigus nõuda tasuta toote parandamist või detaili vahetamist.
Peale teate saabumist vastame Teie kaebusele kirjalikult 15 päeva jooksul.
Kui tootel esineb puudusi esimest korda siis olenevalt defekti iseloomust 

pakume Teile eelnevalt toote või detaili parandamist. 
Kui antud lahendus osutub ebaefektiivseks siis asendame toote.
Kui tootel esineb sama viga (teatud juhtudel ka erinev viga) teistkordselt
siis valib klient kas ta soovib lasta toodet parandada, asendada või 

üleüldese lepingust taganeda ning nõuda raha tagastamist.

Teie pretensioone ei rahuldata: 
 * kliendi süül või hoolimatusel tekkinud toote kahjustamine

 * defekti eest, mis on tekkinud toote mittesihipärase kasutamise tagajärjel
 * toote loomulikul füüsilisel kulumisel tavapärase kasutamise korral